dissabte, 5 de juny del 2010

Cursa BTT Palamós

Dissabte 05 de juny de 2010, avui hem anat a fer una cursa de btt organitzada per la federació de ciclisme i promoguda mitjançant els col·legis de les localitats properes. Aquesta ocasió he tingut el privilegi de compartir la experiència amb el meu amic Ian, sí sí, Ian, no m'equivocat ens diem igual, perqué després digueu que el meu nom es un tant atípic.

Abans de la sortida hem anat a probar una baixada que semblava ens podria portar problemes, després de fer-la un parell de vegades, hem agafat confiança per després no tenir que patir durant la cursa.
Al final hem fet podi, el meu amic Ian ha quedat el segon i jo el tercer, despres de haver-lo donat quasitot a sobre de la bici, hem finalitzat el parell de quilòmetres amb algunes pujades que s'havia de fer baixat de la bici i unes quantes baixades que era millor fer-les a poc a poc i amb molta cura.
La propera cursa es el cap de setmana vinent 12 de juny a La Bisbal d'Empordà i si no tinc altres plans, es molt probable que assisteixi, ja veurem a mida que s'apropi el dissabte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada