dijous, 6 de maig del 2010

Roma

El meu primer vol, com no, en una companyia de low cost i que per un preu raonable em va portar fins a Ciampino, Roma, per tal de visitar unes de les ciutats amb més historia d'Europa i que guarda i conservar uns dels patrimonis històrics mes espectaculars, us deixo cinc cèntims... el Colosseum,

la fonana di Trevi
un passeig en barca pel riu Tíber,
jugant en unes de les fonts al costat del Palatino,
el Pantheon, amb un forat al sostre, impressionant,

De Roma es poden explicar infinitats de coses, però crec que es millor visitar-la i viure-la personalment com a mínim una vegada a la vida. També vaig visitar el Vaticano, tot i que no vaig entrar a l'interior de la Basilica de Sant Pedro per la cua que hi havia per accedir, mes d'una hora, així que vaig optar en deixar-ho per la pròxima vegada que vagi. Durant l'últim dia vam anar fins a la ciutat de Tivoli, on vam visitar la Villa d'Este, impressionant mansió amb un jardí ple de fons jugant amb l'aigua.
Ara us deixo una fotografia de la capilla de Santa Cecilia, una petita esglèsia que per la seva tranquil·litat em va deixar un bon record


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada